pátek 6. prosince 2013

Nováček ve světě blogování :)

Proč jsem tady? :)
Všechno začalo mojí touhou zhubnout a snem o dokonalé postavě. Začala jsem na netu hledat recepty, kterými bych si oživila stereotypní jídelníček . Postupem času se sledování mých oblíbených blogů o jídle a zdravém životním stylu,stalo každodenní oblíbenou činností (možná i závislostí :D ) . 
Do cvičení jsem se obula na plno, ale jelikož pořád zkouším nějaké nové super recepty, moje hubnutí se posunulo na druhou kolej. Už tolik netlačím na pilu, ale snažím se si užívat, to že jsem zdravá a můj životní styl je celkově lepší. I díky tomu, že jsem se rozhodla vyřadit maso z mého jídelníčku.
Prvním důvodem, proč jsem se rozhodla založit si vlastní blog je, abych lépe a více pohodlně :) mohla sledovat svoje oblíbenkyně. Druhý a podstatnější je ten, že postupem času se pro mě zdravé jídlo a celkově zdravý životní styl stal smyslem života. 
Chci tady ukázat, že i zdravé jídlo může být výborné a  zajímavé. Lidé si většinou myslí, že pokud budou chtít jíst zdravě, budou muset jíst jen tunu zeleniny a suché ovesné vločky. Tak to není, díky bohu :) 
Mám v plánu sem přidávat hlavně zdravé recepty. Některé moje, některé převzaté a nebo klasické recepty převedené do zdravější verze. Další příspěvky budou o potravinách, které se objevují v mém nákupním košíku a recenze na ně. Pokud budu mít čas, budu fotit i jídla která jím během týdne, aby bylo vidět, že možnosti jsou opravdu široké. Ráda si chystám bohaté svačiny i obědy. Bohužel jsem středoškolák takže jsou krabičkové, ale naučila jsem dělat jídla, na kterých si pochutnám i ve studeném stavu :)
Jinak co se týče cvičení, jsem fanynka Jillian Michaels, se kterou jsem začínala:) Dále mě moc baví videa s Jessicou Smith a samožřejmě žeru Boba Harpera!! :D
Momentálně mám ještě předplacenou permici do finess centra, která mi bohužel koncem roku končí. Což znamená, že se budu muset vrátit pod tvrdý dohled Jillian :( :D
Doufám, že se mi podaří vést blog podle mých představ a třeba někomu poskytnout inspiraci :)


2 komentáře: