čtvrtek 19. prosince 2013

Nákup na Ronnie.cz

Jelikož se blíží vánoce, rozhodla jsem se si udělat radost a trochu se namotivovat ke cvičení. Takže jsem udělala "menší" nákup ZDE a vybrala si různé dobrůtky :)
První a jasnou volbou byl protein WPC 80 od Extrifit, který už jsem jednou měla a došly mi zásoby. Piju ho po cvičení nebo používám při pečení a je moc dobrý :) Tentokrát jsem si objednala příchuť vanilka, čokoláda, čoko-kokos. A ještě na ochutnávku v menším balení jahodu a borůvku (na tu se těším nejvíc).
Další můj velký oblíbenec který nesměl chybět je proteinová tyčinka Power Bar 30% protein plus-čokoláda. Nedávno jsem si ji koupila náhodně když jsem hledala něco na doplnění energie po cvičení a řeknu vám, že v životě jsem neměla lepší proteinovou tyčinku. Možná ani snickers by ji nepřekonal :D Chuť je opravdu hodně čokoládová a konzistence dokonalá -> DOPORUČUJI! :)
Poslední položka je pro mě novinka - Fitness Protein Bread. Jelikož mám moc ráda všechny druhy sucharů, zaujali mě na první pohled. Lákal mě hlavně vysoký podíl bílkovin, tak jsem zvědavá jak budou chutnat. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat