pátek 10. ledna 2014

Obědy do krabiček

Asi jako každý mám ráda teplé obědy v pohodě doma u stolu. To bohužel moc neodpovídá životu studenta. Proto jsem donucena si připravovat obědy s sebou a studené, protože nemám k dispozici mikrovlnku. Občas je to nepříjemné, hlavně v zimě, ale naučila jsem se dělat si dobroty na které se těším celý den:)
Dneska vám ukážu pár typů na rychlé a chutné obědy.
Mám ráda jednoduché kombinace. Bonus je, že příprava zabere minimum času. 

Tady je pohanka s dušenou zeleninou (baby karotka,brokolice) a marinovaným tofu.

Zde jsou celozrnné těstoviny s mozzarellou,červenou řepou a cuketou.
V pozadí dopolední sváča - jablko s jogurtem :)


A poslední - quinoa, cuketa, paprika a tofu. 


Existuje spousta možných kombinací. Zdaleka ne všechny mám vyfocené.
Mezi mé největší oblíbence patří kuskus s mozzarellou, rajčaty a pestem nebo celozrnné špagety s boloňskou zeleninovou omáčkou a sojovým masem. 

Tímto článkem jsem chtěla ukázat, že žít zdravě neznamená jíst nudná jídla která vám nechutnají ;)

2 komentáře:

  1. Moc hezké tipy :) aneb kdo chce hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody :)

    OdpovědětVymazat