sobota 5. dubna 2014

Domácí houstičky

Neexistuje nic jednoduššího a lepšího než tyhle roztomilé houstičky. Hodí se kdykoliv jako snídaně či svačinka, na slano i na sladko a hotové jsou během půl hodiny. 
Recept - uvedené množství cca na 7 menších kusů

  • 100g celozrnné mouky
  • 100g žitné mouky
  • 300g bílého jogurtu
  • 1 balíček prášku do pečiva
  • 1/2 lžičky soli
  • 1 lžička třninového cukru
  • při sladké variantě přidejte 2 lžičky cukru a skořici .
Smícháme všechny suché ingredience a poté přidáme jogurt. Zpracujeme v lepkavé těsto ze kterého tvarujeme bochánky libovolného tvaru i velikosti a klademe na plech vyložený pečícím papírem. Kdo chce, může na vrch nečím posypat ( semínka, oříšky, skořice,...) a šup s nima do trouby na cca 20 minut při 200°C. 

Doporučuji je nejíst teplé, bude vás bolet břicho, ale ani já jsem neodolala ! :D Druhý den jsou krásně vláčné a pokud je dáte rozpéct tak jsou ještě lepší, křupavé. :)








3 komentáře:

  1. Nějaký podobný recept jsem taky dělala, akorát ze špaldový mouky a byly super, musím to někdy zopakovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé já mám chuťě :D nádhera, musím zkusit !

    OdpovědětVymazat