neděle 2. března 2014

Novinky z mého stolu II.


Vařím, peču a inspiruju se u mých oblíbených blogerek. Tady mám pro vás pár ukázek z posledních dní. 


Mrkvový dortík od Dewii. Dělala jsem si ho jako "oneserving" do moji nové srdíčkové formičky a litovala jsem, páč jsem měla ho měla udělat minimálně dvojnásobný. Byl moc dobrý, krásně vláčný chuťově a vyvážený- recept ZDE


Čokoládovo-arašídový proteinový koláček
Recept ZDE


Jáhelník podle B* . S malými úpravami - sněhovou pěnu jsem musela vynechat, protože doma nebylo jediné vejce :/ Nahradilo jsem tedy po upečení tvarohem a i tak to byla chuťová bomba :) A jelikož jsem soukromník, tak porcička jen pro mě :D Recept ZDE


Extra čokoládová rýžová kaše - podle mě :D
Bohužel mě tato Bio instantní kaše neoslovila, takže už ji u mě neuvidíte :/


Celozrnný koláč s tvarohem a ovocem - chystám se na brzké opakování, protože v jednoduchosti je krása a dobrá chuť je bonus :) Recept ZDE


Banánovo-tvarohová bábovka = láska na první ochutnání :)
Recept ZDE

5 komentářů:

  1. Jsem moc ráda že chutnal. Ostatní věci vypadají krásně!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Musím se přiznat, že už jsem pekla snad všechno z tvého seznamu receptů :D A vždycky mi chutnalo :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jojo, měla jsem prázdniny takže jsem si užívala :)

      Vymazat